Manifesting Nedir? ve Farklı Manifesting Yöntemleri

 Tüm yalanlar birleştirse de kuvvetlerini yapamazlar asla,

Aklın olmadığı yere bak uzaktan ve terk et büyük bir yasla,

Ne olacağını bilmiyorum ki ben de sana anlatayım,

Olacak her şey büyük bir taslak.


Şimdi yürüdüm,

Sonsuz bir renk kümesi,

Bir yanda vahşiler bekliyor öldürmek için beni,

Bir yanda zamanın duvarlarının üzerindeki lekeler korkutuyor beni,

Terk etmek için tutuyorum,

Elmayı ısırmayanın inandırdığı yalanı.


Fakat bitmiyormuş asla, bir nokta yokmuş bu kitapta,

Önümde ben varım diyorum ne korkak bu hasta,

Düşüncelerim ise kırılıyor hiç önemi olmamış,

Bir mucize vardı eskiden, hiç solmamış.


Devam etmek için kalmadı bende güç,

Ama bulmak zorundaydım. 


O güzelliği bir zamanlar kaybolan,

Gecenin bittiği yerde hapsolan.


Yalvarıp yakardım, büyük ustaya

Yont beni yonttuğun gibi evreni,

Anlaşılan o sürüklemiş, beni bu yolculuğa.



Seni bir daha sevecek miyim?

Bilmiyorum cevabı bu soruya,

Eğer bu da onun bir oyunuysa,

Üzülecek miyim bana yaptıklarına?




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anlamsız Bir Anlam

Sesleniş

Akıl Yargıcı